Όροι χρήσης ηλεκτρονικού καταστήματος

Το  COTTONCLUB.GR είναι κατάστημα διαδικτυακής πώλησης προϊόντων και υπηρεσιών της εταιρείας με την επωνυμία COTTON CLUB, η οποία εδρεύει στην Μεταμόρφωση Αττικής. Στην παρούσα σελίδα αναλύονται οι  ισχύοντες όροι και προϋποθέσεις για την παροχή οιουδήποτε από τα προϊόντα που διατίθενται.

Συστήνεται η προσεκτική ανάγνωσή τους και η εκτύπωση αντιγράφου αυτών για τυχόν μελλοντική αναφορά. Η εγγραφή στο ηλεκτρονικό κατάστημα και η υποβολή παραγγελίας μέσω αυτού αποτελεί τεκμήριο ότι τους έχετε διαβάσει, κατανοήσει, συμφωνήσει με αυτούς, παρέχετε τη ρητή και ανεπιφύλακτη συγκατάθεσή σας και δεσμεύεστε από αυτούς. Σε περίπτωση που διαφωνείτε, οφείλετε να μην χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο.

Ο επισκέπτης/χρήστης εγγυάται ότι είναι άνω των 18 ετών και ότι έχει δικαιοπρακτική ικανότητα, ώστε να δύναται να καταρτίζει νομικές συμβάσεις κατά την ισχύουσα νομοθεσία. 

Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα, οποτεδήποτε το κρίνει σκόπιμο, να τροποποιεί ή να αναθεωρεί ελεύθερα τους όρους και τις προϋποθέσεις χρήσης και συναλλαγών. Αναλαμβάνει δε την υποχρέωση να ενημερώνει τους επισκέπτες-χρήστες για οιαδήποτε μεταβολή, μέσω του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος. Οι παρόντες όροι χρήσεις αναθεωρήθηκαν για τελευταία φορά τον Δεκέμβριο του 2020.

Παρεχόμενες Πληροφορίες & Προϊόντα – Υπηρεσίες

H εταιρεια cotton club δεσμεύεται ως προς την ποιότητα, την πληρότητα, την ακρίβεια, την αλήθεια και την εγκυρότητα των πληροφοριών, που παρατίθενται στην ιστοσελίδα της, τόσο όσον αφορά τα στοιχεία της ταυτότητάς της κλπ, όσο και των παρεχομένων προϊόντων και υπηρεσιών (π.χ. πληροφορίες, ονόματα, φωτογραφίες, απεικονίσεις, κ.λ.π.), δηλαδή πρέπει να παρουσιάζονται «όπως ακριβώς έχουν», υπό την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών, που δεν μπορούν να προβλεφθούν ή έχουν προκύψει ακούσια ή διακοπών λειτουργίας της ιστοσελίδας εκ λόγων ανωτέρας βίας. Επί παραδείγματι η εταιρεία  σε καμία περίπτωση δεν υποχρεούται να εκτελέσει παραγγελία, η οποία έρχεται σε αντίθεση με την τιμολογιακή πολιτική της (ενδεικτικά η αναγραφή εσφαλμένης τιμής σε κάποιο προϊόν).

Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα οποτεδήποτε το κρίνει σκόπιμο χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση των πελατών να μεταβάλλει τις αρχικές τιμές των προϊόντων, σύμφωνα με τους επίσημους τιμοκαταλόγους των εταιρειών καθώς και τα ποσοστά των εκπτώσεων επί των αρχικών τιμών των προϊόντων.

Επικροτείται η αξιολόγηση των προϊόντων και υπηρεσιών, δεδομένου ότι η δημοσίευση των αξιολογήσεων κρίνεται απαραίτητη ως οδηγός και για τους νέους πελάτες. Η εταιρεία όμως διατηρεί μονομερώς το δικαίωμα μη δημοσίευσης κακόβουλων αξιολογήσεων και κριτικής που δεν ευσταθεί.

Αναγνώριση Πελάτη ή Εγγραφή στο ηλεκτρονικό κατάστημα

Οι κωδικοί για την αναγνώρισή σας είναι δύο: ο Κωδικός Εισόδου (e-mail ή username) και ο Προσωπικός Μυστικός Κωδικός Ασφαλείας (password), οι οποίοι σας παρέχουν πρόσβαση στα προσωπικά σας στοιχεία με απόλυτη ασφάλεια.

Παρέχεται η δυνατότητα μεταβολής του Προσωπικού Μυστικού Κωδικού Ασφαλείας (password) όσο συχνά επιθυμείτε. Συνίσταται, για λόγους ασφαλείας, να συμβαίνει αυτό το σε τακτά χρονικά διαστήματα και να αποφεύγετε η επαναχρησιμοποίηση παλαιών κωδικών ή η χρήση εύκολα ανιχνεύσιμων (π.χ. ημερομηνία γέννησης). Είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι για τη διατήρηση της μυστικότητας του, δεδομένου ότι είστε ο μοναδικός κάτοχός του. Σε περίπτωση απώλειας ή διαρροής του, απαιτείται η άμεση ειδοποίηση μας, διαφορετικά το ηλεκτρονικό μας κατάστημα δεν ευθύνεται.

Τρόποι Πληρωμής

Η πληρωμή των παραγγελιών μπορεί να γίνει με τους κάτωθι τρόπους:

1. Με την παραλαβή της παραγγελίας στο χώρο σας (αντικαταβολή) από την Γενική Ταχυδρομική ΑΕ για τις πόλεις της Ελλάδος.

2. Μέσω Χρεωστικής ή Πιστωτικής Κάρτας Visa & Mastercard. Οι συναλλαγές προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφάλειας (SSL-128 bit).

3. Μέσω του Viva Wallet πορτοφολιού σας ή με τη χρεωστική & πιστωτική σας κάρτας με την ασφάλεια που προσφέρει η Viva.

4. Μέσω PayPal

5. Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Συνεργαζόμαστε με τις κάτωθι τράπεζες:

  • ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
  • EUROBANK

Καταθέστε το ποσό της παραγγελίας εντός 48 ωρών από την καταχώρησή της και στείλτε μας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση info@cottonclub.gr , ώστε να ολοκληρωθεί η παραγγελία σας το συντομότερο δυνατόν, διαφορετικά ακυρώνεται. Αν η κατάθεση γίνει μέσω internet banking, βεβαιωθείτε ότι τα έξοδα βαρύνουν τον εντολέα.

Παραγγελία / Παράδοση Προϊόντων/ Έξοδα Αποστολής

Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας, εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Η παραγγελία σας ολοκληρώθηκε και ο αριθμός της είναι ……………. Παρακαλούμε ελέγξτε ότι έχετε λάβει στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο επιβεβαιωτικό μήνυμα με τις λεπτομέρειές της. Σας ευχαριστούμε που μας προτιμήσατε για τις αγορές σας».

1. Εντός Αττικής: Για παράδοση εντός Αττικής με μεταφορική εταιρεία (Γενική Ταχυδρομική) εντός 1-3 εργάσιμων ημερών για παραγγελίες κάτω των 50,00 € το κόστος μεταφοράς είναι 2.50 € συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, ενώ για παραγγελίες άνω των 50,00 € η μεταφορά είναι δωρεάν.

2.Υπόλοιπη Ελλάδα: Για παράδοση εκτός Αττικής και στην υπόλοιπη ηπειρωτίκη και νησιωτική Ελλάδα με μεταφορική εταιρεία (Γενική Ταχυδρομική) εντός 2-3 ημερών (στις δυσπρόσιτες περιοχές ενδέχεται να καθυστερεί 1 έως 2 ημέρες παραπάνω)  για παραγγελίες κάτω των 50,00 € το κόστος μεταφοράς είναι 3.50 € συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, ενώ για παραγγελίες άνω των 50,00 € η μεταφορά είναι δωρεάν.

Υπάρχει η δυνατότητα αποστολής με αντικαταβολή με χρέωση 3.50 € επιπλέον του κόστους μεταφοράς.

Ημέρες παράδοσης: Δευτέρα-Παρασκευή από τις 09:00 μέχρι τις 17:00

Οι παραγγελίες που γίνονται μέχρι τις 14:00 συνήθως αποστέλλονται αυθημερόν, εφόσον για όλα τα προϊόντα η κατάσταση διαθεσιμότητας τους είναι: “Άμεση Διαθεσιμότητα (σε απόθεμα)”. Μπορείτε να δείτε την κατάσταση διαθεσιμότητας κάθε προϊόντος στην σελίδα περιγραφής του.

Μόλις γίνει η παράδοση του δέματος στο courier, θα ειδοποιηθείτε με email (εφόσον έχετε δηλώσει την ηλεκτρονική σας διεύθυνση). Στην συνέχεια μπορείτε να παρακολουθήσετε την πορεία του δέματος σας στις ιστοσελίδα της εταιρίας courier με την οποία έγινε η αποστολή. Πιο συγκεκριμένα μπορείτε να εισάγετε τον κωδικό αποστολής και να παρακολουθήσετε την πορεία αποστολής κάνοντας click εδώ

Διαχείριση λογαριασμού  και παρακολούθηση παραγγελιών

Για την εγγραφή στο ηλεκτρονικό κατάστημα απαιτείται η διεύθυνση αποστολής και χρέωσης της παραγγελιάς. Με το λογαριασμό σας μπορείτε να χαρακτηρίσετε επιθυμητά προϊόντα για μελλοντική αγορά, να τα προτείνετε σε φίλους, να κρίνετε την ποιότητά τους, να εγγραφείτε σε δελτία νεών, να εκτυπώσετε οδηγούς προϊόντων. Τη διεύθυνση ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου τη χρησιμοποιούμε για την αποστολή εκπτωτικών κουπονιών, ενημερωτικών δελτίων, αλλά και την παρακολούθησης της παραγγελίας σας (διαθεσιμότητα προϊόντων, ορθή ολοκλήρωση πληρωμής, ημερομηνία αποστολής παραγγελίας, κωδικός αποστολής και διαδικτυακής αναζήτησης κλπ).

 Καθυστέρηση ή μη ολοκλήρωση παραγγελίας

Η εταιρεία COTTON CLUB θα ήθελε να απολογηθεί για σπάνιες περιπτώσεις που δεν θα καθυστερήσει την παράδοση της παραγγελίας ή δε θα μπορέσει να την ολοκληρώσει. Οι λόγοι μπορεί να είναι οι εξής :

  1.  Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα 1000 περίπου προϊόντα μας υπάρχει η σπάνια περίπτωση να έχει εξαντληθεί (ιδίως σε περιόδους εκπτώσεων) και το ηλεκτρονικό μας σύστημα να μην έχει προλάβει να ενημερωθεί ή να μην έχει ενημερωθεί για τεχνικούς λόγους.
  2. Σε περίοδο τυχόν τεράστιου φόρτου εργασίας.
  3. Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας.
  4. Σε περίπτωση αδυναμίας τηλεφωνικής ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επικοινωνίας μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

Για τις ανωτέρω περιπτώσεις σας ζητάμε τη κατανόηση σας και το εξειδικευμένο προσωπικό μας θα προσπαθήσει να σας εξυπηρετήσει με το καλύτερο δυνατό τρόπο. Υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας εκθέσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις, αλλά και τη δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας χωρίς οικονομική επιβάρυνση.

Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων

Το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν πρέπει να διαφέρει σε τίποτα από ένα φυσικό κατάστημα έτσι είτε εάν το προϊόν ήταν λάθος μέγεθος είτε για οποιοδήποτε λόγο όπως επί παραδείγματι αν δεν ήταν της αρεσκείας σας ή δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες σας λόγω εσφαλμένης σας εκτίμησης, παρέχεται η δυνατότητα της επιστροφής εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής. Σημειωτέον, ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος για τον έλεγχο του εμπροθέσμου θεωρείται αυτή που αναγράφεται από τον ταχυμεταφορέα στην απόδειξη παραλαβής.

Σε κάθε περίπτωση τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να μην έχουν χρησιμοποιηθεί, να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν, πλήρη και χωρίς φθορές, η συσκευασία τους να είναι σε άριστη κατάσταση και να συνοδεύονται από όλα τους τα έγγραφα (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής, Φορτωτική κ.ο.κ). Επιστροφές σε εσώρουχα και κάλτσες που έχουν δοκιμαστεί δεν γίνονται δεκτές. Εάν το προϊόν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στην εταιρεία μας και σας αποστέλλουμε το νέο εμπόρευμα δωρεάν (για την πρώτη φορά ανά παραγγελία) εντός Ελλάδας και Κύπρου. Για επιστροφές από το εξωτερικό τα έξοδα βαραίνουν τον καταναλωτή. Στην περίπτωση όμως που η παραγγελία επιστραφεί λόγω αδιαφορίας να την παραλάβει εγκαίρως και ζητήσει την εκ νέου αποστολή, χρεώνεται τα έξοδα αποστολής της.

Αποστολή διαφορετικών προϊόντων, ελαττωματικών, μη ανταποκρινόμενων στα προσόντα της διαφήμισης

Λόγοι επιστροφής και αντικατάστασης προϊόντων αποτελούν η με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρείας μας αποστολή και παράδοση προϊόντων σε διαφορετικό σχέδιο ή μέγεθος, με κατασκευαστικό ελάττωμα, κακής ποιότητας, κατεστραμμένων κατά την μεταφορά λόγω λανθασμένου χειρισμού, κακής συσκευασίας κλπ και μη ανταποκρινόμενων στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία. Στις ανωτέρω περιπτώσεις πρέπει να μας ενημερώσετε στο τηλεφωνικό μας κέντρο ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) γνωστοποιώντας μας τον λόγο επιστροφής και αντικατάστασης, τον αριθμό της παραγγελίας, τηλέφωνο επικοινωνίας και τους κωδικούς των  προϊόντων. Εν συνεχεία η εταιρεία ταχυμεταφορών, η οποία συνεργαζόμαστε, θα επικοινωνήσει μαζί σας για την παραλαβή του δέματος. Η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί, πρέπει να συνοδεύεται με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς που αποδεικνύει τη συναλλαγή (Απόδειξη Λιανικής, Δελτίο αποστολής-Τιμολόγιο, Φορτωτική κ.ο.κ) και να είναι απεσταλμένο ασφαλώς συσκευασμένο σε κατάλληλο κουτί, ώστε να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη, πλήρες και χωρίς φθορές, η δε συσκευασία του να είναι άφθαρτη και ακέραια. Στις ανωτέρω περιπτώσεις αναλαμβάνουμε πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασης, ήτοι το κόστος αρχικής αποστολής, επιστροφής, καθώς επίσης και τα έξοδα επαναποστολής.

Σε περίπτωση που θεωρεί ο αγοραστής ότι ένα προϊόν είναι ελαττωματικό, δύναται – εναλλακτικά των ανωτέρω – να μας το αποστείλει και στην συνέχεια αν εξακριβώσουμε την αλήθεια του ισχυρισμού του, μπορεί να αιτηθεί επιδιόρθωσή του ή μείωση της τιμής ή ακύρωση της σύμβασης και πλήρη επιστροφή του καταβληθέντος ποσού καθώς και του κόστους επιστροφής, διαφορετικά επιστρέφεται στον καταναλωτή με δικό του κόστος.

Ακύρωση Παραγγελίας

Ο χρήστης μπορεί να ακυρώσει την παραγγελία του σε οποιοδήποτε στάδιο της διαδικασίας, ανάλογα με το οποίο έχει τις εξής επιλογές:

α. Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας καταχώρισής της, μπορεί να πατήσει το «πίσω» και να αφαιρέσει τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση», ώστε να διακοπεί αυτόματα.

β. Μετά την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής παραγγελίας και πριν την αποστολή των προϊόντων μπορεί να καλέσει στο τηλεφωνικό μας κέντρο.

Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Έχετε το δικαίωμα να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, ήτοι να επιστρέψετε το αγορασθέν προϊόν, και να αιτηθείτε την επιστροφή του καταβληθέντος τιμήματος εντός δεκατεσσάρων (14 ημερών από την αναγραφόμενη στην απόδειξη αγοράς ημερομηνία.

Επιστροφή χρημάτων διενεργείται για αγορά πραγματοποιηθείσα με μετρητά (αντικαταβολή) ή χρεωστική/πιστωτική κάρτα ή μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό.. Η διαδικασία ολοκληρώνεται είτε με πίστωση του λογαριασμού του χρήστη για μελλοντικές παραγγελίες είτε με κατάθεση του αντίστοιχου ποσού σε λογαριασμό τραπέζης που θα υποδείξει το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος και εφόσον δεν έχει χρησιμοποιηθεί, είναι σε άριστη κατάσταση χωρίς φθορές, είναι πλήρες, εντός της αρχικής συσκευασίας του και συνοδεύεται και από όλα τα παραστατικά που εδόθησαν με την παραλαβή του. Η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να γίνεται με τον συνεργαζόμενο με την εταιρείας μας ταχυμεταφορέα με δικό σας κόστος. Τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται.

Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης

  1. Στην προμήθεια αγαθών ή στην παροχή υπηρεσιών, η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς, τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελέγξουμε και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης.
  2. Στην προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένες προδιαγραφές.
  3. Στην προμήθεια σφραγισμένων αγαθών, τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.
  4. Στην προμήθεια προϊόντων, τα οποία, μετά την παράδοσή τους, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.

Περιορισμός ευθύνης

Η εταιρεία δεν ευθύνεται και δεν υπέχει υποχρέωση αποζημίωσης για οποιαδήποτε βλάβη ή ζημία τυχόν προκύψει από την ακύρωση παραγγελιών, από τη μη εκτέλεση ή από την καθυστέρηση εκτέλεσης τους, για οποιαδήποτε αιτία. Σε καμία περίπτωση η εταιρεία  δεν ευθύνεται αστικώς ή ποινικώς για οποιαδήποτε ζημία (θετική, ειδική ή αποθετική, η οποία ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, διαζευκτικά ή/και σωρευτικά συνίσταται σε απώλεια κερδών, δεδομένων, διαφυγόντα κέρδη, χρηματική ικανοποίηση κλπ.) που τυχόν θα υποστεί επισκέπτης του ηλεκτρονικού καταστήματος ή τρίτος από αιτία που έχει σχέση με τη λειτουργία ή μη ή/και τη χρήση του διαδικτυακού τόπου ή/και σε αδυναμία παροχής υπηρεσιών ή/και προϊόντων ή/και πληροφοριών που διατίθενται από αυτόν ή/και από τυχόν μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.

Προσφορές

Oι προσφορές ισχύουν έως εξαντλήσεως των αποθεμάτων και μόνο για ηλεκτρονικές παραγγελίες. Τηρείται σειρά χρονικής προτεραιότητας.

Δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας

Όλο το περιεχόμενο του ηλεκτρονικού καταστήματος, συμπεριλαμβανομένων και των διακριτικών τίτλων, σημάτων, εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων κ.λ.π. αποτελούν την πνευματική ιδιοκτησία της επιχείρησης και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου, του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων ή πνευματική ιδιοκτησία τρίτων για την οποία η επιχείρηση έχει λάβει άδεια χρήσης για τις δικές της αποκλειστικά ανάγκες και για τη λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος. Απαγορεύεται οποιαδήποτε αντιγραφή, μεταφορά ή δημιουργία παράγωγης εργασίας με βάση το περιεχόμενο αυτό ή παραπλάνηση του κοινού σχετικά με τον πραγματικό πάροχο του ηλεκτρονικού καταστήματος. Η αναπαραγωγή, επανέκδοση, φόρτωση, ανακοίνωση, διάδοση ή μετάδοση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του περιεχομένου με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο για εμπορικούς ή άλλους σκοπούς επιτρέπεται μόνο κατόπιν προηγούμενης έγγραφης συναίνεσης της επιχείρησης ή οιουδήποτε άλλου δικαιούχου των πνευματικών δικαιωμάτων. Τα ονόματα, εικόνες, λογότυπα και διακριτικά γνωρίσματα που παρατίθενται και περιγράφουν το ηλεκτρονικό κατάστημα ή τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της επιχείρησης ή τρίτων μερών, αποτελούν περιουσιακά στοιχεία της επιχείρησης, προστατευόμενα από τους σχετικούς νόμους περί εμπορικών σημάτων.

  Ο χρήστης της ιστοσελίδας μας ρητά συμφωνεί ότι δεν θα χρησιμοποιεί αυτή και το ηλεκτρονικό κατάστημα της, για αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με ηλεκτρονικό μήνυμα ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου είναι παράνομο, βλαβερό, απειλητικό, προσβλητικό, δυσφημιστικό, χυδαίο, άσεμνο, ενοχλητικό, συκοφαντικό, λιβελογραφικό, αποτελεί παραβίαση του απορρήτου κάποιου άλλου, δείχνει εμπάθεια, ή εκφράζει φυλετικές, εθνικές ή άλλες διακρίσεις, δύναται να προκαλέσει βλάβες σε ανήλικους με οποιονδήποτε τρόπο, δε δικαιούται να μεταδοθεί σύμφωνα με την νομοθεσία ή τις συμβατικές ή διαχειριστικές σχέσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται σε συμφωνίες εμπιστευτικότητας), παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα, εμπορικό σήμα, ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων, περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα, που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή παρεμπόδιση της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών, ηθελημένα ή αθέλητα παραβαίνει την ισχύουσα ελληνική και κοινοτική νομοθεσία και των διατάξεων αυτής, δύναται να παρενοχλήσει τρίτους με οποιοδήποτε τρόπο και οποιοδήποτε περιεχόμενο χρησιμοποιείται για συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων των χρηστών.

Σύνδεσμοι

Οι σύνδεσμοι που περιλαμβάνονται οδηγούν σε σελίδες του καταστήματος ή σε ιστοσελίδες τρίτων παρόχων, επιχειρήσεων κ.λ.π. Οι συσχετιζόμενες αυτές ιστοσελίδες δεν βρίσκονται υπό τον έλεγχο της επιχείρησης, η οποία ουδεμία ευθύνη φέρει για τα περιεχόμενό τους ή οποιουδήποτε συνδέσμου που περιλαμβάνεται αυτές. Η χρήση τους δεν είναι υποχρεωτική, παρέχονται μόνο για διευκόλυνση της χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος και η παρουσία τους δεν υποδηλώνει ότι η επιχείρηση εγκρίνει ή αποδέχεται το περιεχόμενό τους.

Επίλυση Προβλημάτων

Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ – Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Εφαρμοστέο Δίκαιο

Κάθε διαφορά που τυχόν προκύψει μεταξύ της επιχείρησης και των χρηστών της παρούσας ιστοσελίδας, η οποία θα αφορά την εκτέλεση, εφαρμογή, χρήση, παρουσίαση,  ερμηνεία, αντιγραφή της, ή γενικά τις σχέσεις των μερών που δημιουργούνται από αυτήν, θα επιλύεται από τα αρμόδια δικαστήρια των Αθηνών και θα εφαρμόζεται το ελληνικό δίκαιο.